سایت همسریابی دوهمدم

آقایان برای انتخاب همسر چه معیار هایی دارند؟


ملاک های یک همسر خوب از نظر مردان امروزی با چیزی که مردان گذشته می خواستند، کمی متفاوت است و بر اساس تحقیقات صورت گرفته، علت اصلی این تفاوت ها شرایط اجتماعی و استقلال اقتصادی زنان می باشد. در جامعه امروزی، تاکید زیادی بر یکسان بودن نقش زن و مرد می شود و علاوه بر کشش های زیبایی، آقایان اغلب دوست دارند همسرانی داشته باشند که هم نیاز های عاطفی آن ها را برآورده کرده و هم شاغل بوده و درآمد داشته باشند.

دلایل اصلی تغییر ملاک های انتخاب همسر در آقایان

مردان گذشته غالبا به خاطر برآورده شدن نیاز های عاطفی و جنسی و همچنین تداوم نسل ازدواج می کردند و اگر از آن ها پرسیده می شد که آیا دوست دارید با زنی که شاغل است ازدواج کنید؟ قطعا پاسخ بیشتر آن ها منفی بود. اما بر اساس تحقیقاتی که در سال های اخیر صورت گرفته است، بیشتر مردان ادعا می کنند که همسر آن ها علاوه بر بچه داری و خانه داری، هیچ اشکالی ندارد که بیرون از منزل نیز فعالیت داشته باشند.

پیدا کردن یک همدم خوب، یکی از معیار های انتخاب همسر در آقایان

امروزه مردان بیشتر از گذشته نیاز عاطفی دارند و راحت تر احساسات خود را بیان می کنند. تقریبا 20 الی 30 درصد از آن ها به کسی احتیاج دارند که نیاز های عاطفی آن ها را برآورده ساخته و آرزو های خود را با او سهیم شوند. برخلاف مردان گذشته، امروزی ها تمایل دارند که همسر آن ها یک شریک احساسی خوب باشد، نه اینکه تنها هنر او فقط آشپزی یا بچه داری باشد. در سال گذشته یک نظر سنجی میان مردان مجرد 20 الی 40 سال انجام شد که بیشترین علت مجرد ماندن آن ها، عدم پیدا کردن همسری بود که بتواند نیاز های آن ها را برآورده ساخته یا به قول معروف با آن ها بسازد. در این میان دلایل دیگری از جمله عدم مسئولیت پذیری، ترس از طلاق، ترس از دست دادن تفریحات دوران مجردی و خطرات مالی نیز به چشم می خورد.

یافتن یک فرد زیبا و باهوش، یکی دیگر از ملاک های انتخاب همسر در آقایان

به جرات می توان گفت اصلی ترین ملاکی که از گذشته تا کنون مورد توجه آقایان بوده است، زیبایی همسر و مسائل ظاهری می باشد و امروزه علاوه بر زیبایی، هوش و ذکاوت طرف مقابل نیز معیار مهمی به شمار می رود. زیبایی حتی به ثروتمندی نیز غلبه می کند و مردان بیشتر ترجیح می دهند با یک زن فقیر زیبا ازدواج کنند تا یک زن پولدار زشت.

دلیل اصلی این امر مسائل بیولوژیکی آقایان بوده که حتی در سن بالا نیز با آنان همراه است. البته این پارامتر با میزان درک و تحصیلات نیز ارتباط دارد، در واقع مردان با تحصیلات متوسطه بیشتر از مردان با سطح تحصیلات دانشگاهی به زیبایی اهمیت می دهند و افراد تحصیل کرده معتقد اند که قیافه تکراری می شود و این اخلاق طرف مقابل است که همیشه جذابیت دارد.

در حالت کلی، این نتیجه به دست می آید که مردان علاوه بر نیاز های عاطفی، به دنبال زنی هستند که در در تمام مسائل از بچه بزرگ کردن گرفته تا برآورده کردن نیاز های اقتصادی با آن ها شریک بوده و درکنار زیبایی ظاهری، یک فرد نجیب و وفادار باشد.

همسریابی رایگان قزوین   همسریابی رایگان بندرعباس   همسرگزینی و ازدواج اردبیل   همسریابی رایگان یزد   سایت همسریابی رایگان اراک   همسرگزینی رایگان همدان   ازدواج دایم در رشت   سایت صیغه یابی زاهدان   سایت همسریابی کرمانشاه   ازدواج در قم   همسریابی در ارومیه   همسریابی رایگان اهواز   همسریابی در شیراز   همسریابی در کرج سایت همسریابی تبریز   همسریابی در مشهد  
  • همسریابی امید
  • همسریابی هلو سایت
  • همسریابی سویل
  • سایت همسریابی طوبی
  •  

    سایت های همسریابی
    بهترین همسر همسریابی سایت همسریابی دو ثبت نام سایت همسریابی بهترین همسر سایت همسریابی دو همراه سایت بهترین همسر جدید سایت همسریابی بهترین همسر انلاین ادرس جدید سایت بهترین همسر همسریابی بهترین همسر بزرگترین سايت همسريابي آنلاین ادرس جدید سایت همسریابی بهترین همسر همسریابی بهترین همسر سایت همسریابی بهترین همسر اینترنتی آدرس جدید سایت همسریابی جدیدترین آدرس سایت همسریابی بهترین همسر بهترین همسر سایت همسریابی ازدواج بهترین همسر همسریابی بهترین همسر بدون فیلتر همسریابی بهترین همسر آدرس سایت همسریابی بهترین همسر سایت همسریابی بهترین همسر جدید سایت همسریابی بهترین همسر سایت همسریابی بهترین همسر بدون فیلتر بهترین همسر سایت ازدواج سایت بهترین همسر همسریابی سایت جدید همسریابی همدم همسریاب